Klacht: Busschauffeur chagrijnig?!

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Buschauffeur mag best aangesproken worden op zijn gedrag! Passagiers waren nog geen eens binnen, en deed de deur al dicht waardoor mijn been bijna tussen de deur zat!! Ik checkte in en meneer trapte gelijk het gaspedaal in waardoor we bijna vielen op weg naar onze stoel!!

Gaat om bus 110 Steenbergen, bushalte burgemeester stulemijerlaan om 16:38 busnummer 8953

Wanneer meneer op zijn gedrag word aangesproken!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 17:26 geantwoord

Beste Amirrrrrr,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie over de chauffeur van lijn 110 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Webcareteam Arriva Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Amirrrrrr