Mijn Klacht:
Ik kwam aan met busnummer 6 en ik moest de bus 136 hebben, onderweg bij de bus 6 moest er een mevrouw uitstappen dus die moest dat gewoon even rustig doen. Ik kom aan op het station en de bus staat er nog. Ik zo snel mogelijk uit de bus om snel de bus 136 in te gaan. Doet de chauffeur gewoon de deur voor mijn gezicht dicht en hij rijdt aan. Dit was ongeveer om 10:30. Ik vind dit totaal geen dienstverlening en door deze persoon loop ik ook geld mis want ik had met mijn werk afgesproken dat ik er zo snel mogelijk zou zijn, nu moet ik weer een halfuur wachten want ik moet naar vlijmen. Dat brengt me bij mijn tweede klacht. Ik vind het belachelijk dat de twee bussen die door vlijmen rijden bijna op hetzelfde moment wegrijden op het station. Als ik van school kom dan moet ik altijd meer dan 20 minuten wachten terwijl er misschien ook andere oplossingen zijn waardoor de wachttijd minder wordt. Ik hoop met deze klacht te bereiken dat de chauffeur op zijn minst wordt aangesproken op dit gedrag want dit kan gewoon niet.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer de chauffeur is aangesproken, de vertrektijden van de bussen 135 en 136 worden aangepast en als jullie mij echt tevreden willen stellen wil ik ook graag mijn half uur aan salaris terug.
