Klacht: Busschauffer lijn 136

Bartscheffers op 12 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam aan met busnummer 6 en ik moest de bus 136 hebben, onderweg bij de bus 6 moest er een mevrouw uitstappen dus die moest dat gewoon even rustig doen. Ik kom aan op het station en de bus staat er nog. Ik zo snel mogelijk uit de bus om snel de bus 136 in te gaan. Doet de chauffeur gewoon de deur voor mijn gezicht dicht en hij rijdt aan. Dit was ongeveer om 10:30. Ik vind dit totaal geen dienstverlening en door deze persoon loop ik ook geld mis want ik had met mijn werk afgesproken dat ik er zo snel mogelijk zou zijn, nu moet ik weer een halfuur wachten want ik moet naar vlijmen. Dat brengt me bij mijn tweede klacht. Ik vind het belachelijk dat de twee bussen die door vlijmen rijden bijna op hetzelfde moment wegrijden op het station. Als ik van school kom dan moet ik altijd meer dan 20 minuten wachten terwijl er misschien ook andere oplossingen zijn waardoor de wachttijd minder wordt. Ik hoop met deze klacht te bereiken dat de chauffeur op zijn minst wordt aangesproken op dit gedrag want dit kan gewoon niet.

Ik ben tevreden wanneer de chauffeur is aangesproken, de vertrektijden van de bussen 135 en 136 worden aangepast en als jullie mij echt tevreden willen stellen wil ik ook graag mijn half uur aan salaris terug.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van

4 jaren geleden -

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 april 2018 om 16:09 geantwoord

Beste Bartscheffers,

Wat jammer dat je je aansluiting niet haalde met lijn 136 vandaag. Dat is natuurlijk niet fijn.

Heb je voor mij van beide ritten je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte

Een verzoek voor een vergoeding kun je indienen via ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vindt dat er twee bussen rijden die bijna op hetzelfde moment vertrekken. Dit is zo gedaan vanwege de aansluitingen met trein en bus. Als we deze tijden veranderen, verdwijnen die aansluitingen. Tenzij NS natuurlijk hun treintijden ook aanpast.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door