Klacht: Busreiziger antalya Alanya

op 05 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte meneer/mevrouw,

Onlangs zijn wij terug gekomen uit Turkije Alanya via antalya. Zoals gewoonlijk wordt je op het vliegveld opgepikt om naar je hotel gebracht te worden zo ook deze keer met Neckermann . Wij zijn daar uiterst ontevreden over omdat Neckermann zijn eigen belang voor op te stellen ipv de reiziger. Wij hebben over een stukje van een kleine 200 kilometer langer in de bus gezeten dan in het vliegtuig met een afstand van ruim 3000 km. Om ons hotel te bereiken dit is werkelijk de wereld op zijn kop schandalig en dan zijn er nog mensen die nog na ons afgezet moesten worden die hebben ongeveer 4 uur in de bus gezeten.
Wij en vele andere onder ons hebben hier geen worden voor. Voor ons ook de enige keer en de laatste keer met Neckermann .

Tevreden zijn wij met een reistijd van 2/12 uur maximaal zoals al uw collega's dat doen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 05 juni 2016 om 23:01 geantwoord

Geachte heer Tomeij,

Hartelijk dank voor je bericht. Wij betreuren het zeer dat de busreis langer was dan verwacht. De transfertijden verschillen zeer of je vliegt via Antalya of Gazipasa. Deze informatie is ook terug te vinden op onze website. Graag vernemen wij je reserveringsnummer zodat wij kunnen kijken naar wat je hebt geboekt. Met vriendelijke groeten, Neckermann

Alle klachten die gemeld zijn door tca.tomey@icloud.com