Klacht: Busreis naar Rügen.

op 21 september 2016 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden een vakantie naar Rügen geboekt van 9 september 2016 tot en met 17 september 2016..
Deze vakantie is ons ontzettend tegen gevallen..
Het hotel Beegden Bodden is totaal ongeschikt voor senioren,
De badkamer was levensgevaarlijk.
Aan de wanden en in de doucheruimte waren geen beugels bevestigd.
De drempel tussen de doucheruimte en het overige gedeelte van de badkamer was veel te hoog Dit leidde soms tot levensgevaarlijke situaties.

De bus waarmede wij onze reis maakte vertoonde veel mankementen,
De aircondition werkt slecht of helemaal niet.
Bovendien ontbraken op een stoel de steuntjes.

De meeste klachten betreffen wel het rijgedrag van de chauffeur..
Wij vertrokken een half uur te laat i.v.m. technische problemen. Gelukkig kon een andere chauffeur ons helpen.
Onze chauffeur had een fobie voor files. Zodra er ergens een file was wijzigde hij het reisschema om de file te ontwijken zodat wij veel te laat op onze bestemming kwamen.
Bovendien begreep hij niets van routeplanners.
Op weg naar ons overnachtingshotel in Braunschweig kwamen we twee of driemaal langs dezelfde kerk..
Hij reed met de bus over smalle binnenwegen,een doodlopende weg en een weg verboden voor vrachtwagens.
Gelukkig werd hij aangehouden door de Duitse politie en kreeg een bekeuring voor te hard rijden.

De laatste dag week hij af van het reisschema.
De bedoeling was om via Celle te rijden ( zie prospectus) maar in plaats daarvan reed hij naar en automuseum in Melle

Al met al een teleurstellende vakantie :de Jongh intratours onwaardig.i

Gaarne een reactie op onze klachten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariadierckx