Klacht: Business Card 3528 0104 7630 8685

op 28 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn BC is defect. Heb op 08-06 een duplicaat aangevraagd. Pasfoto + formulier opgestuurd naar het betreffende antwoordnummer.
Ondertussen 5 keer gebeld omdat de status nog steeds “wacht op pasfoto+ formulier” is. Ik ben weken aan het lijntje gehouden. Achterstand in de verwerking etc. was het excuus. Uiteindelijk werd mij maar geadviseerd om een nieuwe aanvraag in te sturen.
Inmiddels contact opgenomen met mijn werkgever (KPN). Zij is gaan bemiddelen en mogelijk dat er nu schot in de zaak komt na het uploaden van een digitale pasfoto.Ik koop al weken dagelijks een kaartje om te reizen tussen Meppel en Groningen. Bovendien pasfoto’s laten maken die bij NS zoekgeraakt zijn!!!!
Blijkbaar ben ik niet een incident maar is er een structureel probleem met aanvragen en vervangen van deze documenten. Mijn collega overkwam hetzelfde en een van uw collega’s die ik de afgelopen tijd heb gesproken gaf ook aan dat er meer geklaagd werd.

Zodra ik mijn Business Card eindelijk terug heb en minimaal alle gemaakte extra kosten terug heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jan Kuik

4 maanden geleden - Waarom wordt mijn klacht niet in behandeling genomen?

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Kuik