Klacht: Bushokjes

op 23 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 april 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Emilie,

Allereerst wil ik zeggen wat fijn dat je zo meedenkt over hoe het beter kan. Het lijkt mij inderdaad niet prettig als je de bus niet kan aan zien komen.

Echter gaan wij zelf niet over de bushokjes. Dit wordt gedaan door de gemeente. Ik wil je dan ook aanraden om dit bij hen kenbaar te maken.
Ik zal zelf ook intern een bericht uitzetten zodat dit besproken kan worden. Maar het helpt vast als een reiziger dit ook meld.

Bedankt! En een fijne zondag verder.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Emilie van den Broeke