Klacht: Bushalte overslaan

op 17 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga 5 dagen in de week met bus 81 van zutphen naar mijn werk, vanaf de bushale is het al een stuk lopen, maar het is nu 3 keer dat de buschaffeur het gewoon negeert als ik ( of iemand anders) de stopknop indrukt. Vervolgens kom ik te laat op mijn werk. Vandaag toch besloten om er wat van te zeggen. Krijg in als reactie dat ze het niet gezien heeft.

Gewenste Oplossing:

Als bussen gewoon optijd rijden, zonder gedoe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rachelle812, Jammer om te lezen dat je al meerdere keren hebt ervaren dat er niet bij de bushalte wordt gestopt waar jij graag uit wilt stappen, ondanks dat je op de stopknop hebt gedrukt. Ik wil je klacht graag doorsturen naar de regio zodat er op het stoppen bij haltes gelet kan worden zodra er op de stopknop is gedrukt. Ik ontvang dan graag nog iets meer informatie van jou: - Wanneer heb je ervaren dat er niet gestopt werd? - Hoe laat ben je toen ingestapt? - Bij welke halte ben toen je ingestapt? - Bij welke halte wil je graag uitstappen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rachelle812

2 maanden geleden - Hallo, Het is vanochtend gebeurt. Ik stapte om 09:40 in de bus op het station zutphen. Ik stap normaal uit bij de Zweedsestraat. Maar moest nu dus uitstappen bij de gotlandstraat. Groetjes, Rachelle Rondeel

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rachelle812, Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb je klacht doorgegeven aan de regio. Met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rachelle812,

Bij controle van de openstaande klachten zie ik dat deze klacht nog op 'in behandeling' staat maar wel is opgelost. Bij deze wordt de status van de klacht veranderd in 'opgelost'.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rachelle812