Klacht: Buschauffeur Richting Leyenburg BUS 31

op 12 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

11 September buschauffeur dienst 23.14 Halte TOLMonster Den Haag. buschauffeur ziet mij en tijd mij keihard voorbij ik zwaai nog en de mensen in de bus kjken verbaast. Ik was om 23.00 klaar met werken en moest hierdoor e

IK ben tevreden wanneer deze buschauffeur mij belt en zijn excuses aanbied en in de toekomst niet meer doet bij andere mensen. Ik vind dit niet normaal dat dit gebeurd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste aBenyamjna12, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Lijnnummer van de bus - Halte en plaats waar je wilde uitstappen Met vriendelijke groet, ^Jessica Medewerker klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht aBenyamjna12

2 maanden geleden - Beste Jessica, bus 31 halte TOLmonster bus richting Den Haag Leyenburg om 23.14 Met vriendelijke groet, A

Reactie van de melder van de klacht aBenyamjna12

2 maanden geleden - Plaats waar ik wilde uitstappen is Leyenburg

Arriva

Heeft op 12 september 2018 om 10:59 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de verantwoordelijke manager verzoeken de situatie met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva