Klacht: buschauffeur lijn 4 15-02 13:30 leeuwarden

op 18 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Terwijl ik om naar lijn vier ren om 13:29 om in te stappen , wil meneer vertrekken. Ik vraag hem om te stoppen met een handgebaar. ( bus stond nog op het perron.) Gezien ik in het gips zit en naar een afspraak moest was het van belang dat ik met deze bus moest. Maar meneer stak zijn hand op en reed gewoon door. Bespottelijk!!!

Even een excuus! Hierdoor moest ik lopen terwijl het regende en zoals jullie weteb mag gips niet nat worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 februari 2018 om 13:46 geantwoord

Beste deniseterpstra_,

Oh nee! Wat balen dat jij niet meer met de bus mee kon en mocht. Ik begrijp dat je er van op kijkt maar wij adviseren onze reizigers wel om een aantal minuten (minimaal 5) voor vertrektijd van de bus bij de halte aanwezig te zijn om dit soort misverstanden te voorkomen en zodat de buschauffeur volgens de dienstregeling kan vertrekken. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je de volgende keer wel met de bus mee kunt en mag.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door deniseterpstra_