Klacht: Buschauffeur lijn 21, 31 mei om 13:30

op 31 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buschauffeur veel te vroeg waardoor ik 6 kilometer moet lopen of veel langer wachten op aansluiting.

Ontslag van betreffende chauffeur

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Nielsvloo, Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist omdat deze te vroeg kwam. In de titel geef je aan dat dit op lijn 21 gebeurde vandaag, om 13:30. Kun je nog aangeven bij welke halte je om 13:30 wilde instappen en in welke richting je wilde reizen? Dan kijk ik mee in de ritgegevens. Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nielsvloo

4 jaren geleden - Beste , Ik stapte uit de lijn 350 richting Aken en normaliter zou ik de overstap makkelijk halen. De betreffende halte heet volgens mij 'Nijswiller / Provinciale weg N...'. De bus was echter een dikke 5 minuten te vroeg en deze heeft kort gewacht. Hierdoor heb ik deze bus gemist en heb ik de Nijswillerberg maar te voet afgelegd...

Arriva

Heeft op 31 mei 2017 om 21:12 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb je signaal doorgestuurd naar de regio, zodat dit intern bekeken kan worden.

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsvloo