Klacht: Buschauffeur lijn 21, 31 mei om 13:30

op 31 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Buschauffeur veel te vroeg waardoor ik 6 kilometer moet lopen of veel langer wachten op aansluiting.

Gewenste Oplossing:

Ontslag van betreffende chauffeur

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Nielsvloo, Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist omdat deze te vroeg kwam. In de titel geef je aan dat dit op lijn 21 gebeurde vandaag, om 13:30. Kun je nog aangeven bij welke halte je om 13:30 wilde instappen en in welke richting je wilde reizen? Dan kijk ik mee in de ritgegevens. Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nielsvloo

4 jaren geleden - Beste , Ik stapte uit de lijn 350 richting Aken en normaliter zou ik de overstap makkelijk halen. De betreffende halte heet volgens mij 'Nijswiller / Provinciale weg N...'. De bus was echter een dikke 5 minuten te vroeg en deze heeft kort gewacht. Hierdoor heb ik deze bus gemist en heb ik de Nijswillerberg maar te voet afgelegd...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2017 om 21:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb je signaal doorgestuurd naar de regio, zodat dit intern bekeken kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsvloo