Klacht: Buschauffeur geeft bij meerdere passagiers aan dat voorste stoel kapot is om deze blijkt later te reserveren voor zijn vriendin

op 31 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo anoniem,

Bedankt voor je bericht. Ik moet zeggen dat dit een bijzondere klacht is. Ik ben het met je eens dat dit gedrag, zoals ik het hier lees, sociaal gezien niet wenselijk is. Daarom stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en bespreken.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniehsjebdhejejhdhd