Klacht: Buschauffeur

op 17 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik heb een klacht over de buschauffeur van lijn 73 die vertrok om 17:51. Busnummer: 3298.
Deze buschauffeur begon met fel te reageren op een meisje die een zakje met eten meehad, ze had hem gewoon helemaal dicht en deed er niks mee. Vervolgens had ze dat zakje gewoon op schoot omdat ze het mee nam naar huis, ze was niet aan het eten, ze deed er niks mee. De buschauffeur stopte midden op de weg en liep dreigend naar het meisje toe en begon zijn stem te verheffen dat ze aan het eten was. Dat deed ze helemaal niet want ik zat er naast, ze was aan het kauwgom kauwen. Het meisje reageerde verontwaardigd en werd pissig. Vervolgens liep hij heel boos terug en zei “fock you fock you”. De manier waarop dit ging was niet normaal van hem. Het meisje moest uitstappen en liep naar de bus chauffeur en zei gewoon dat ze het niet normaal vond hoe hij reageerde omdat ze niks fout had gedaan. Weer begon hij te schelden n te schreeuwen tegen haar terwijl zij heel normaal het zei tegen hem. Er was en jongen bij die zei tegen de man dat hij normaal moest doen. Vervolgens schreeuwde de bus chauffeur dat ze er uit moesten maar toen ze wouden gaan deed hij snel de deur dicht en begon weer te roepen. Het meisje werd echt boos, heel logisch, en de chauffeur begon het uit te lokken, hij zei “kom maar meisje, kom maar meisje, kom maar” uiteindelijk stonden ze nog te roepen en uiteindelijk gingen ze de bus uit. Ik schrok hier van hoe de bus chauffeur deed, hij begon zo uit het niets zo fel te reageren en te schelden en te schreeuwen op het meisje terwijl zij helemaal niks verkeerd deed. Hij werd ook heel boos toen een meisje voor mij de bus in liep met een pakje drinken, toen begon hij ook al te schreeuwen, in plaats van het gewoon netjes te zeggen. De rest van de weg vond ik dat hij hard reed en ik voelde me niet echt op mijn gemak of veilig. Ik wou dit toch even melden want ik vond dit echt niet kunnen en ik schrok er echt van.

Ik zou het zo niet weten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Iemand123