Klacht: Buschauffeur

[email protected] op 19 oktober 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 19 oktober 2021
Reactie van het bedrijf:

Beste [email protected], Wat vervelend om te lezen. In dit geval adviseer ik je om je klacht bij ons te melden via het contactformulier op onze website. Dan kunnen we ook even kijken naar een vergoeding van de kosten Ons online...

Bedrijf Arriva
Categorie Openbaar Vervoer
Status Opgelost
Datum 19 oktober 2021

Een passagier van Arriva ervoer problemen met een buschauffeur op lijn 7 in Maastricht, die weigerde een opwaardering van 5 euro en stelde een minimum van 19 euro voor. Dit leidde tot vertraging, waardoor de passagier een sollicitatiegesprek moest afzeggen. De passagier heeft een klacht ingediend en overweegt verdere stappen als er geen actie wordt ondernomen.

Mijn Klacht:

Vandaag om 11:24 uur wilde ik de buslijn 7 nemen. Aan de bushalte clavecimbelstraat / baduinstraat in Maastricht.
Moest kaartje opwaarderen dus zei tegen de chauffeur graag 5 euro opwaarderen nou de chauffeur weigerde dit en zei minimaal 19 euro opwaarderen.
Hij weigerde gewoon ik ben uitgestapt en heb bij de primera 5 euro moeten opwaarderen
Heb een half uurtje later de volgendebus gekregenheb toen aan deze chauffeurgevraagt WAT IS HET MINIMUMBEDRAG VOOR OP TE WAARDEREN can deze chauffeurkreeg kreeg ik als antwoord vanaf 5 euro..
Door deze chauffeur moest ik mijn sollicitatie gesprek afzeggen
Dus hoogstwaarschijnlijk kan ik deze baan vergeten.
Daarom wil ik een klacht i dienen
En als er niets mee gebeurd dan zal ik verdere stappen ondernemen
Met vriendelijke groeten
M. de Baar
Maastricht

Gewenste Oplossing:

Dat deze klacht seriuword genomen
En dat er een vergoeding op zijn arts zal zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 oktober 2021 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste [email protected],

Wat vervelend om te lezen. In dit geval adviseer ik je om je klacht bij ons te melden via het contactformulier op onze website. Dan kunnen we ook even kijken naar een vergoeding van de kosten

Ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,

Jimmy
Medewerker klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij treinvertragingen van 30+ minuten heeft u recht op compensatie. Vervoerders zijn verplicht reizigers te informeren over hun rechten.

Bron: Europese passagiersrechten