Klacht: Bus voor de zoveelste keer vol/te laat

op 09 oktober 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend om 8 uur ben ik vertrokken van huis en ik zou om kwart voor 9 aankomen bij Siersteenlaan. Hier loop ik namelijk stage en het is ook dus belangrijk dat ik optijd ben. Mijn rijs begon goed. Ik moest lijn 3 nemen en deze kwam ook optijd voor de verandering. Het gebeurt de laatste tijd namelijk vaak dat de bus een kwartier te laat is en dat er dan 2 bussen achter elkaar rijden. Ik ben uitgestapt op Zuiderdiep en ik was optijd om lijn 7 te nemen. Lijn 7 is in de ochtend super druk. Je hebt bijna geen plek en soms is de bus ook nog eens vol. Dit was vanochtend dan ook weer het geval. De bus is mij zo voorbij gereden omdat het vol zat. Ten eerste vind ik het al raar dat er bijna geen plek is terwijl wij wel €2,50 betalen. Ten 2e vind ik het ook gek dat er ’s ochtends niet meerdere bussen zijn van lijn 7, terwijl het bekend is dat het zo druk is. Ik vind het super verveld dat ik bijna elke ochtend moet doorgeven aan stage/school/werk dat ik te laat kom.

Ik hoop dat de vertragingen zeldzamer worden, het kan natuurlijk wel eens gebeuren maar het word nu echt te van zelf sprekend.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiberaMontante