Klacht: Bus voor de zoveelste keer niet op komen dagen

op 06 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, 6-2-2018, is bus 90 naar Rotterdam Zuidplein voor de zoveelste keer niet op komen dagen om 09:58 bij bushalte Purperreiger, Nieuw-Lekkerland. Ik heb nog 20 minuten staan wachten, maar nee geen bus. Hierdoor kom ik een uur te laat aan bij de universiteit. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd. Het is afgelopen maanden al meerdere keren gebeurd dat bus 90 en bus 93 naar Zuidplein gewoon niet komen op het juiste tijdstip/helemaal niet komen. Erg vervelend. Hoe kan het dat een bus zomaar geannuleerd wordt? Kan er dan geen vervangende bus ingezet worden? Mensen zijn afhankelijk van het OV.

Ik ben tevreden als bussen wel komen op dagen of als een geannuleerde bus vervangen wordt. Ik snap dat bussen vertraging e.d. kunnen oplopen en dat ze later komen. Maar waar ik het over heb zijn echt geannuleerde bussen, die helemaal niet op komen dagen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 februari 2018 om 11:59 geantwoord

Beste iyildirim,

Ai, wat balen dat je te laat op de Universiteit arriveerde. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de rit van lijn 90 vanochtend is komen te vervallen vanwege een defecte bus. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door iyildirim