Klacht: Bus vervoer Winterswijk /Enschede

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet elke dag van Winterswijk naar Enschede en terug. Werk in de detailhandel en kan savonds als ik tot 21:00 uur heb gewerkt niet meer met de bus naar huis. Alleen met de trein. Maar dan doe ik er zo lang over de reis dat dat wel gek is kwa km. En op zaterdag en zondag gaar er helemaal geen bus. Heb nu een probleem met me werk. En kan op deze manier mijn baan kwijt raken. Omdat ik niet flexibele ben. Hoop dat jullie een goede oplossing voor mij hebben. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. En heb er ook mooi problemen mee gehad tot in december jullie de diens regeling hebben verandert. Hoor graag een reactie van jullie

Ben weer tevreden als er een goede oplossing is. Dat er weer een bus rijd tussen Winterswijk en Enschede doordeweeks na 18:30 en in het weekend de gehele dag

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 15:08 geantwoord

Beste Anouk,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Zoë
Arriva Webcare

Heeft op 16 februari 2018 om 17:39 geantwoord

Ben van mening dat dit voor andere ook geen verbetering is. Denk dat ik niet de enige ben die het vervelend vind dat er door de weeks s’avond en in het weekend helemaal geen bussen meer rijden in Winterswijk

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk Polman