Klacht: bus vervalt en kom veel te laat

op 05 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond in Noordwijkerhout halte Victoriberg te wachtten op bus 90, ik keek even later op mijn telefoon bij 9292 daar staat dat dit advies komt te vervallen vervolgens, zie ik die bus 90 nog 2 keer rijden maar niet bij de halte waar ik stond de halte was niet vervallen dat weet ik zeker is dit dan een fout van de buschauffeur of van het netwerk?

Ik wil dat het iets duidelijker wordt gemaakt als de bus vervalt dan verwacht ik wel dat die bus niet rijd en niet dat ik hem nog 2 x zie rijden

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Mariette van Duijn, Het is zeer spijtig om te horen dat dit je ervaringen zijn met Arriva. Het is zeker niet de bedoeling dat jij in onzekerheid moet reizen. Ik ga daarom een melding hiervan maken bij de regio. Kan je mij vertellen in welke richting de bus reed en hoe laat dit precies gebeurde? Met vriendelijke groet, ^AM Arriva Webcare

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 maart 2017 om 14:02 geantwoord

Beste Mariette van Duijn,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva