Klacht: Bus vertrokken op station roermond

op 19 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 21.35 uur bus trein vertraging bus 372 weg maar bus 77 staat netjes te wachten op de vertraagde trein waardoor beltaxi ook weer afgebeld moet worden en nog erger arriva bellen nee u moet wachten tot 23 uur voor volgende beltaxi en dan bel je bedrijf van beltaxi en die zorgen netjes dat er een taxi staat bij de volgende bus half 11. Ga dit veranderen is op moment een ramp

Bus wachten 5 min in verbinding stellen met trein en ik wil geen mail we hebben t opgelost klanten moeten t zelf oplossen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 mei 2017 om 15:27 geantwoord

Beste Angela1968,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Ik kan me voorstellen dat je baalt als je hierdoor vertraging oploopt. Daarnaast geef je aan dat je van ons niet de juiste informatie hebt ontvangen tijdens het gesprek met de klantenservice. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Om niet teveel vertraging op te lopen kan een chauffeur niet altijd wachten op vertraagde reizigers. Ik begrijp dat het frustrerend is dat je als gevolg hiervan later op plaats van bestemming komt.

Je reactie stuur ik door naar regio zodat het besproken kan worden met de chauffeur en ik hoop dat je reis de volgende keer beter verloopt.

^SM
Webcareteam Arriva