Klacht: Bus vertrekt zonder mensen

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren wilde ik net als een heleboel andere reizigers bus 370 (Qliner) nemen op het station van Alphen aan den Rijn (startpunt) omstreeks 18.00 uur. Tot mijn grote verbazing vertrok hij zonder iets te zeggen en zonder reizigers en reed zo weg. Er stond ook geen ‘geen dienst 9999’ of iets dergelijlks, dus dat is het niet. Graag ontvang een verklaring voor dit gedrag.

Gewenste Oplossing:

Dat de desbetreffende chauffeur hierop wordt aangesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Albert,

Balen dat jij en je medereizigers niet met de bus mee konden omdat deze zomaar, zonder informatie vertrok. Helaas kan ik in het systeem niet meer achterhalen waarom de rit is komen te vervallen, daarom heb ik je melding intern doorgestuurd naar de teammanagers in de regio zodat er naar gekeken kan worden. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er een technische storing aan de bus was en daardoor niet heeft kunnen rijden.

In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren en je wel met de bus mee kan.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Haydn16