Klacht: Bus vertrekt van station, zonder te stoppen bij perron

op 09 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 8 juni reed bus 131 rond 7:45 het perron voorbij op het station Tilburg, eveneens startpunt van de buslijn. Hierdoor konden de wachtende passagiers niet instappen en waren we met ongeveer 10 personen gestrand op het station. De volgende bus van deze lijn komt pas een uur later. Diverse mensen, waaronder ikzelf, kwamen hierdoor (een uur) te laat op werk.

Ik zou graag weten waarom dit gebeurd is en dat desbetreffende chauffeur hierop wordt geattendeerd, zodat het me niet nogmaals overkomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 juni 2021 om 12:32 geantwoord

Beste Paulien-,

Wat jammer om te horen dat de bus niet gestart is bij de beginhalte, dit is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je melding daarom doorgestuurd naar de teammanager, die dit voorval zal bespreken met de betreffende chauffeur. We kunnen ons goed voorstellen dat dit niet fijn is en daar bieden we onze excuses voor aan. We hopen dat je de volgende keer een betere ervaring zult hebben met Arriva.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Paulien-