Klacht: Bus vertrekt te vroeg

op 12 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 12 september ben ik vanuit mijn college naar de bushalten tegenover hogenschool zuyd gerend zodat ik mijn bus nog op station zou kunnen halen. De 20 richting brunssum zou om 14:10 vertrekken.
Nu kwam ik om 14:08 aan op het station en ik zie de bus net wegrijden vanaf paron B. Ik probeerden hem nog met hand signalen te stoppen, maar de busschaufeur zwaaide naar me en reed gewoon door.
De volgende bus komt voor mij pas om 15:10. Dus met anderen woorden, ik ben een uur van mijn tijd kwijt waarin ik had kunnen studeren omdat de buschauffeur 2 minuten tevroeg vertrok en niet kon stoppen.

Ik zou graag ren persoonlijke klacht willen indienen tegen deze chauffeur (van buslijn 20 richting brunssum op 12 september 2018 om 14:10)

De meesten chauffeurs zijn zeer vriendelijk. Ook vind ik de pendeldienst tussen doenrade en merkelbeek goed regegeld.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Sosjr, wat balen dat de bus net weg reed toen jij er aan kwam. Dat is nooit leuk. Kun je aangeven vanaf welke plaats je wilde vertrekken? met vriendelijke groet, Lina Arriva klantenservice medewerker

Reactie van de melder van de klacht Sosjr

3 maanden geleden - Ik wilde vertrekken vanaf heerle busstation.

Arriva

Heeft op 12 september 2018 om 15:22 geantwoord

Bedankt voor je reactie. Ik heb de ritgegevens gecontroleerd in ons systeem. Hieruit blijkt dat de bus 1 minuut te laat is vertrokken vanaf het busstation in Heerlen, namelijk om 14.11 uur. Al onze bussen zijn voorzien van een GPS systeem waardoor we precies kunnen zien hoe laat een bus vertrekt.

Lina
Arriva klantenservice medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Sosjr