Klacht: Bus vertrekt de vroeg

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht over bus 301 van Tilburg naar den Bosch, het gaat over de bushalte wolfshoek in Drunen. Ik neem altijd de bus om 8.10 \’s ochtends, althans dan hoort hij te vertrekken. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik om 8.05 aan kom fietsen en dat de bus er al staat of al wegrijdt, waardoor ik dus de bus mis. Dan vertrekt hij dus 5 minuten eerder. Ik vind dit erg lastig en merk ook dat meerdere mensen hier last van hebben.

als de bus vertrekt op de aangegeven tijd bij de bushaltes of op 9292. In dit geval om 8.10 uur

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 08:04 geantwoord

Beste Elisa,

Jammer om te lezen dat je wel vaker hebt ervaren dat de bus te vroeg bij halte Wolfshoek in Drunen vertrekt. Ik zie in de dienstregeling dat halte Wolfshoek een tijdhalte is en de vertrektijd dus afgewacht dient te worden. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 301 gekeken kan worden. Wel zou ik je willen adviseren om 5 minuten voor de vertrektijd van de bus klaar te staan bij de halte om deze situatie te voorkomen. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Baaselisa