Klacht: Bus vertrek te vroeg

op 08 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus reed 2 minuten te vroeg weg en toen ik kwam aanrennen rijd hij ook nog gewoon door malloot

Als de bus niet te vroeg vertrekt en wacht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Maartennn, Niet leuk om te lezen dat de bus 2 minuten te vroeg is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van de bus gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog wat meer informatie van jou: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke bushalte is de bus te vroeg vertrokken? - In welke richting wilde je reizen? - Hoe laat wilde je reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:31 geantwoord

Beste Maartennn,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maartennn