Klacht: Bus veel te vroeg vertrokken

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 13-02-2018 is bus 186 vanuit Gouda naar waddinxveen twintig (!!!) minuten eerder vertrokken dan aangegeven vertrektijd. Om 10:56 zou deze moeten vertrokken en de bus is om 10:34 weggegaan. Dit is echt niet acceptabel voor een bus die maar 1 keer in het uur rijdt. Hierdoor moesten ik en meerder mensen ruim een uur wachten op de volgende bus, terwijl wij juist op tijd bij de bushalte stonden. Echt heel slecht van Arriva!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als bussen gewoon vertrekken op de aangegeven tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ingee202,

Niet leuk om te lezen dat je ruim een uur hebt moeten wachten omdat lijn 186 volgens de reisplanner 20 minuten te vroeg heeft gereden. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht intern uitgezet in de regio om het verder uit te laten zoeken. Daar zal je klacht verder opgepakt worden. Helaas kan ik de gegevens van de bus een dag later niet meer inzien om te bekijken wat er is gebeurd.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ingee202