Klacht: Bus tijden op de app kloppen niet

op 18 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag ochtend 18/06/2017 wachtte ik op de bus 119 om naar mijn werk te gaan. Ik had de avond van te voren nog goed gekeken en toen ik naar de bus liep keek ik nog een keer de tijden klopte zoals de avond er voor. Ik zit te wachten op de bus maar hij komt maar niet. Ik kijk op de app die 2 keer vast loopt en vervolgens zie ik dat de bus helemaal niet op die tijd kwam. Hierdoor kom ik dus te laat op mijn werk. Ook vooral omdat ik al eerder heb meegemaakt dat bussen niet kwamen opdagen waardoor ik ook te laat kwam op mijn werk of school. En dat word allemaal mee geteld als afwezigheids uren.
Het volgende waar mijn ouders en ik het ook niet over eens zijn is dat de bushalte naar de woonboulevard er niet meer is. Ik werk daar en het is lastig voor mij om nu s’avond terug naar huis te moeten en over te stappen of te lopen naar de heilaarstaat (prinsenbeek) ik hoop dat hiervoor een oplossing is want ik doe er nu 2 keer zo lang over om thuis te komen.

Als de bussentijden gewoon kloppen en dat de bussen gewoon moeten rijden en niet moeten vervallen.
En dat er weer een halte komt bij de woonboulevard want het is niet handig voor mensen uit zevenbergen die nog wat jonger zijn dat ze moeten overstappen of een stuk moeten lopen langs een weg waar alleen maar vrachtwagen en buitenlandse auto's rijden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 juni 2017 om 10:27 geantwoord

Beste Liekenelemans,

Uit jouw reactie begrijp ik dat de bustijden in de app niet overeen kwamen met de tijden die de bus reed. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik wil je reactie graag laten uitzoeken zodat we dit soort dingen in de toekomst kunnen voorkomen. Zou je me daarvoor kunnen vertellen om welke app het gaat en welk tijdstip er volgens de app niet overeen kwam met de tijden van de bus? Graag zou ik ook de plaats en halte weten waar je wilde opstappen.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Liekenelemans