Klacht: Bus tijden

op 17 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op buslijn 300 van den bosch naar tilburg zijn sinds een aantal weken de bustijden veranderd de bus is nu bijvoorbeeld 15:15 uur bij de bushalte leegwaterlaan. Eerst was de bus daar om 15:18. Toen was heb fijn want de scholen in de buurt zijn bijvoorbeeld om 15:15 uit, zo hadden mensen precies genoeg tijd om van school naar de halte te lopen.

Zouden jullie die bus tijden weer kunnen terug zetten zodat de mensen buiten de spits niet meer ren half uur hoeven te wachten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 februari 2018 om 13:51 geantwoord

Goedemiddag r.m_0416,

In je melding geef je aan dat je niet tevreden bent met de nieuwe dienstregeling van lijn 300. Je geeft aan de vertrektijden vanaf de halte 's-Hertogenbosch, Leeghwaterlaan niet meer goed aansluiten op de schooltijden. Ik begrijp dat dit minder prettig. De dienstregeling wordt met zorg ontworpen om voor het grootste gedeelte van onze reizigers een zo optimaal mogelijk reisverbinding te bieden. De wensen van onze reizigers zijn hierin natuurlijk zeer belangrijk. Daarom hebben wij uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat je ervaring meegenomen kan worden in de evaluatie van de dienstregeling van lijn 300. Excuses voor het ervaren ongemak!

Jan
Arriva Webcareteam