Klacht: Bus tijden

op 17 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op buslijn 300 van den bosch naar tilburg zijn sinds een aantal weken de bustijden veranderd de bus is nu bijvoorbeeld 15:15 uur bij de bushalte leegwaterlaan. Eerst was de bus daar om 15:18. Toen was heb fijn want de scholen in de buurt zijn bijvoorbeeld om 15:15 uit, zo hadden mensen precies genoeg tijd om van school naar de halte te lopen.

Gewenste Oplossing:

Zouden jullie die bus tijden weer kunnen terug zetten zodat de mensen buiten de spits niet meer ren half uur hoeven te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 februari 2018 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag r.m_0416,

In je melding geef je aan dat je niet tevreden bent met de nieuwe dienstregeling van lijn 300. Je geeft aan de vertrektijden vanaf de halte 's-Hertogenbosch, Leeghwaterlaan niet meer goed aansluiten op de schooltijden. Ik begrijp dat dit minder prettig. De dienstregeling wordt met zorg ontworpen om voor het grootste gedeelte van onze reizigers een zo optimaal mogelijk reisverbinding te bieden. De wensen van onze reizigers zijn hierin natuurlijk zeer belangrijk. Daarom hebben wij uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat je ervaring meegenomen kan worden in de evaluatie van de dienstregeling van lijn 300. Excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,

Jan
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door r.m_0416