Klacht: Bus terminal vroeg weggereden

op 24 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 februari 2018 om 19:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chatman,

Ik heb even naar de dienstregeling van lijn 111 gekeken maar ik zie dat lijn 111 niet op zaterdag rijdt. Zie ook: https://www.arriva.nl/noordbrabant/reisinformatie/dienstregeling.htm?travelby=bus&city=Roosendaal&line=111%3A1&stop=Roosendaal%2C+Gastelseweg&start=&tripdate=&display=dienstregeling.

Excuses voor de verwarring!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 25 februari 2018 om 12:31 geantwoord

Dat klopt maar het de mail om mijn klacht te bevestigen kwam pas vandaag, het gaat natuurlijk om de datum dat de klacht is aangemaakt. (22-02-2018)

Alle klachten die gemeld zijn door Chatman