Klacht: Bus te vroeg weg

op 27 mei 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben onderweg van tiel naar culemborg. Mijn trein van arriva komt om 12.13 aan in tiel. Ik moet overstappen op de bus en zie de bus wegrijden vanuit mijn trein, die nog niet stilstaat. De bus hoort om 12.17 pas te vertrekken vanaf bushalte station noordzijde. Dit is nu al de 4de keer dat ik te laat op mijn werk aan kom. Het is dat hier niet heel veel anders rijd dan arriva, anders had ik nooit met arriva gereist. Altijd hetzelfde gezeur! Dit nog niet meegemaakt bij een andere vervoerder.

De bussen horen te rijden op de tijden die aangegeven worden aan de reizigers. Om 12.12 stond er nog niks op 9292 en om 12.15 stond er opeens dat hij om 12.14 vertrekt. Voor reizigers is dit niet haalbaar. Zou betekenen dat je bij arriva altijd 10 minuten van te voren aanwezig moet zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Anoniem.anoniem.12345, Niet leuk om te lezen dat de bus al was vertrokken toen je in Tiel met de trein aan kwam. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om je klacht door te kunnen geven. Zou je onderstaande informatie nog aan ons door kunnen geven? - Uit welke richting kwam de trein? - Wat was de aankomsttijd van de trein? - Met welke buslijn wou je reizen vanuit Tiel? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juli 2021 om 07:53 geantwoord

Beste Anoniem.anoniem.12345,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva