Klacht: Bus te vroeg vertrokken

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er rijden vervangende bussen van Veendam naar Groningen. Ik was tussen 20:00 en 20:10 op station. Ik heb een kwartier gewacht en het bleek dat de buschauffeur vroeger vertrokken was dan de geplande tijd van 20:13. Ik heb hierdoor een hele erge vertraging, aangezien de bus om het uur gaat.

Gewenste Oplossing:

Bussen op afgesproken tijden laten vertrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tessala,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze bussen. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik maak er een melding van bij de verantwoordelijke manager. Ik zal de manager verzoeken de situatie te bespreken met de chauffeur. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tessala