Klacht: Bus te vroeg vertrokken

op 25 maart 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen, maandag 25 maart 2013, is de 163 richting rotterdam kralingse zoom te vroeg vertrokken. Normaal gesproken zou deze bus later moeten vertrekken dan de bus 166 richting rotterdam zuidplein, zodat er de nodige overstappers ruim de tijd hebben om deze bus, 163, te halen. Vanmorgen werd ons echter verteld dat wij maar bij de buschauffeur aan moesten geven als wij gebruik wilde maken van de overstap, omdat er anders vaker dit soort incidenten kunnen gebeuren. Dit is mij echter in het afgelopen jaar nog nooit gebeurt. De 163 wacht normaal gesproken keurig op overstappers uit andere bussen en vertrekt nooit te vroeg. Door dat ik deze overstap gemist had, kwam ik te laat op school, terwijl ik normaal een kwartier te vroeg aan hoor te komen.

Gewenste Oplossing:

Meer controle op de vertrektijden van de bussen, en zeker zorgen dat deze niet te vroeg vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door inekestolk