Klacht: Bus te vroeg

op 09 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 februari 2018 om 07:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeroenthju,

Wij kunnen jouw klacht niet in behandeling nemen omdat dit geen lijn van Arriva betreft.

Hermes rijdt deze lijn. Mijn advies is dan ook om je klacht bij hen te melden.

Succes!

Met vriendelijke groet,
^Zoë
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenthju