Klacht: Bus te vroeg

op 04 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een vraag hoe het kan dat een bus 6 minuten TE VROEG bij een bushalte kan aankomen. Naar mijn weten hoor die pas op het juiste moment aan te komen en oo het juiste moment weer te vertrekken.

Het gaat om bus 312 bij bushalte van beethoven laan te roosendaal. Hij kwam om 14:38 voorbij en hoort daar pas 14:44 weg te rijden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik antwoord krijg op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 mei 2017 om 20:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Amirrrr,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je bus te vroeg kwam! Omdat verkeer zich lastig laat voorspellen, kan het inderdaad voorkomen dat een bus iets eerder of later is dan gepland. Zes minuten is echter wel erg veel. Ik stuur je bericht daarom door naar de regio zodat er naar de punctualiteit gekeken kan worden.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Amirrrr