Klacht: Bus te vroeg

op 14 maart 2020 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 7 vanaf aquamarijnstraat naar hoofdstation groningen om 15:17 is 3 minuten te vroeg om 15:14 vertrokken. Eerste volgende suggestie van 9292 om naar Leeuwarden te komen, lijn 39 naar Zuidhorn komt consistent te laat waardoor een aansluiting op de stoptrein onmogelijk is. Dit keer was deze 10 minuten te laat.

Bussen wachten bij de halte tot de aangegeven tijd. En het tijdschema van lijn 39 is veranderd in een haalbare voor de aansluiting op de stoptrein in Zuidhorn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Phickles

6 maanden geleden - Bedankt Robin. Hopelijk kan Arriva de buslijnen van Qbuzz op zich nemen, die reageren tenminste op klachten, dat is wel het minste wat ze kunnen doen. Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat ze niet altijd op precies op tijd kunnen zijn, maar dit gebeurt te vaak en het zou fijn zijn als ze tenminste laten weten dat ze er aan werken.

Alle klachten die gemeld zijn door Phickles