Klacht: bus te laat. zondag 1 sept 2013

op 01 september 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus zou om 13:03 uur komen. Maar in plaats daarvan zat de chaffeur nog lekker kletsen met een collega.
Mevrouw naast mij stond er een aantal minuten en zei tegen mij dat hij er al een hele tijd stond inminmiddels was het al 13:10, uiteindelijk kwam hij aangereden. Mevrouw nr 2 reageerde op de andere vrouw terwijl zij instapte en zei “echt vervelend als u lang blijft kletsen, wij komen zo te laat op werk” (misschien kwam het nogal wat grofjes over, maar ze was eerlijk) waarop meneer de buachaffeur hierop reageerde; “joh kan mij het schelen dan ga je toch lekker een klacht indienen” !

Nou sorry hoor wat een onbeschofte man is dit! Hij weet dat hij fout zit en wilt het niet eens toegeven in plaats daarvan reageert hij lekker volwassen maar niet heus.

Hij verdient het om op z’n minst op het matje geroepen te worden.
Mevrouw! Deze klacht dien ik in voor u.. En hopelijk bent u op tijd op werk

Hij moet hierop worden aangesproken. En een workshop volgen met 'Hoe ga ik met mensen en kritiek om'

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 19:07 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door yaans