Klacht: Bus te laat

op 21 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 februari 2018 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lucia1997,

Je geeft aan dat lijn 8 de laatste tijd vaak te laat is waardoor je ook te laat op je werk komt. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Je klacht stuur ik daarom door naar de regio met het verzoek hier naar te kijken.

Ik hoop dat je snel verbetering ervaart!

Met vriendelijke groet,

^Sietse

Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia1997