Klacht: Bus te laat

op 08 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 25 richting heerlen. Is altijd te laat. Hij dient om 8.41 aan te komen op Tarwehof/oogstweg. Tevens is dit nooit het geval. Zo ook vandaag kwam dezebus 8.46 aanzetten waardoor ik mijn overstap op de trein nooit haal. Dit is zeer vervelend. Ik hoopte dat ik in de vakantie niet tegen dit probleem aan zou lopen. Maar helaas moet ik vernemen dat zelfs dan arriva niet aan zijn eigen dienstregeling kan voldoen.

Wanneer de bus netjes op tijd om 8.41 zou zijn. Zonder een vertraging van 5 minuten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 11:52 geantwoord

Beste Pattyvanbeek,

Wat jammer om te horen dat je bus vertraging heeft opgelopen! Ik zie in het busvolgsysteem dat de vertraging onderweg langzaam is ontstaan. Ook heeft de chauffeur melding gemaakt dat hij inderdaad uitgelopen is vanwege drukte onderweg. Mijn oprechte excuses hiervoor. Helaas hebben wij op deze oorzaken geen invloed. Ik stuur je signaal ter evaluatie door naar de regio.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pattyvanbeek