Klacht: Bus te laat

op 09 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zaterdag op zondagnacht 8 op 9 april stond ik op de lijn 3 van 00.04 uur te wachten op de Markt te Maastricht. Ondanks ik ruim vantevoren daar was, liet de bus zodanig lang op zich wachten dat ik dacht dat deze niet meer kwam. Om een taxi te kunnen nemen, moest ik pinnen en tijdens het pinnen, om 00.24 uur, kwam de bus langsrijden. De pinautomaat is tegenover de halte dus ik miste net mijn bus. Hierdoor heb ik alsnog voor het bedrag van 10 euro een taxi moeten nemen om thuis te komen.

Graag het bedrag van de taxi teruggestort.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 april 2017 om 07:13 geantwoord

Beste nadine0890,

Dat is niet fijn om te horen! Om je restitutieverzoek in behandeling te kunnen nemen wil ik je vragen het contactformulier op onze website in te vullen. Dat kan via https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/geld-terugvragen.htm. Omschrijf het voorval en geef daarbij alvast je gegevens door, zoals je IBAN, in het geval besloten wordt over te gaan tot vergoeding van de taxikosten.

Als bijlage kun je een kopie van de taxibon toevoegen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva