Klacht: Bus stopt niet

Rubendbvzhzvdvd op 18 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We zaten om 14:30 te wachten aan de halte Prins Bisschopsingel en de bus nr10 is voorbij gereden nog voor we teken konden doen of iets dergelijks.

Als de bus voor elke reiziger stopt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2021 om 14:57 geantwoord

Beste Rubendbvzhzvdvd,

Wij vinden het vervelend dat de (geplande) reis met Arriva niet naar verwachting is verlopen. Onze excuses hiervoor.

Het is niet mogelijk dat de chauffeur bij elke halte stopt. Dit zou erg veel rijtijd in beslag nemen. Daarom is het advies aan te geven dat je mee wil reizen d.m.v. je hand op te steken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Rubendbvzhzvdvd

Heeft op 21 september 2021 om 17:33 geantwoord

We zaten in een bushalte met maar 1 aangegeven buslijn, geen van ons was vlot te been. Waarom is er een bankje in een bushalte als de bus je negeert als je hierop zit?

Alle klachten die gemeld zijn door Rubendbvzhzvdvd