Klacht: Bus stopt niet

op 16 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Noah11, Wat balen dat de bus niet is gestopt. Heb je voor mij de vertrektijd, lijnnummer en je uitstaphalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 oktober 2018 om 19:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Noah11,

Helaas hebben we al een lange tijd niets van je gehoord. Daarom sluiten we deze klacht af.

Als je vragen hebt over je klacht of alsnog een antwoord wilt, kun je altijd contact opnemen via de contactmogelijkheden die je vind op Arriva.nl. Of plaats een reactie op deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Noah11