Klacht: Bus rijdt weg terwijl de trein net aan komt, de bus ziet de trein nog aankomen!

op 15 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van Dordrecht naar Gilze-Rijen had gisteren een paar minuten vertraging. Daardoor kwam de trein in plaats van 17:30 pas om 17:38 aan op station Gilze-Rijen. De bus 131 die naar Tilburg rijdt (langs Gilze) vertrekt om 17:38. Toen wij uit de trein stapte kwam de bus pas net aanrijden, wij snel rennen naar de bus maar toch reed hij weg… als de bus een paar seconde had gewacht hadden we het kunnen halen en geen half uur hoeven wachten! Ik snap dat de bus om 17:38 hoort te vertrekken, maar een halve minuut wachten kan geen kwaad toch?! Bus 131 kan de trein ook zien aan komen, hijzij kan dus weten dat de trein vertraging had en ziet dat er passagiers nog moeten komen!

Het zal enorm fijn zijn als bus 131 voortaan een aantal secondes zal wachten als de trein vertraging heeft. Natuurlijk niet als een lange vertraging is maar die ene minuut kan geen kwaad lijkt mij. Dan hoeven de passagiers niet te wachten!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juni 2018 om 18:43 geantwoord

Beste Pattyyy,

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Vertraging is nooit leuk en al helemaal niet als een bus ook nog eens voor je neus vertrekt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en besproken worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Groet, Lina

Alle klachten die gemeld zijn door Pattyyy