Klacht: Bus rijdt voor neus weg.

op 09 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn trein vanuit Amsterdam had 5 minuten vertraging, waardoor ik net 18:02 bij de bushalte van Leiden centraal aankwam rennen. Nog 2 stappen en ik stond voor de instapdeur van de bus. De chauffeur van bus 45 richting Den Haag centraal besloot dat 2 seconden extra te lang waren. Hij/zij deed de deur voor mijn neus dicht. Dit vind ik buitengewoon asociaal.

Niet

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 april 2017 om 22:50 geantwoord

Beste Ontevredenklant5000,

Niet leuk om te lezen dat de bus voor je neus is weggereden omdat je later was vanwege vertraging bij NS. Begrijpelijk dat je baalt.

Ik heb je klacht doorgegeven in de regio waar het verder wordt opgepakt en uitgezocht. Mocht je weer eens je overstap dreigen te missen vanwege vertraging dan geef ik je het advies om een bericht te sturen via onze Facebookpagina of Twitteraccount. Wij kunnen de bus een paar minuten voor je laten wachten.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vandaag doordat de bus voor je neus is weggereden.

^LH
Arriva Webcareteam