Klacht: Bus rijdt veel te vroeg weg

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi arriva, ik zit iedere ochtend in de bus naar Sneek vanaf balk (47). Nou stond ik vanochtend op de bushalte en de bus vertrok gewoon 7 minuten te vroeg, de bus reed met buitengewoon hoge snelheid. Ik vroeg me af waarom de buschauffeur zo snel zou rijden maar het werd me al vrij snel duidelijk, de chauffeur stapte bij een halte uit om een sigaret te roken. Ik vind dit echt heel raar en ik hoop dat jullie mij hier uitleg over kunnen geven. Het busnummer is 9238 en het was de bus die om 7:24 op 14-02-18 aan zou moeten komen bij de Meineszleane.

Gewenste Oplossing:

Dit is de tweede keer in 24 uur dat mijn bus meer dan 5 minuten te vroeg komt. Ik zou willen dat de bussen meer op hun tijdschema zouden letten zodat minder mensen hun bus missen en hiermee in de problemen komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste evavanderzee,

Oh nee! Wat balen dat jij hebt ervaren dat de bus te vroeg is vertrokken. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de rit van 7.24 uur vanaf halte Meineszleane is komen te vervallen, maar de reden daarvan kan ik helaas niet ontdekken. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door evavanderzee