Klacht: Bus rijdt te vroeg weg

op 12 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon erg dicht bij het bus station dus ik kan bijna precies bepalen wanneer ik daar aankom. En het is nog al tegenstrijdig om daar te vroeg te gaan staan.

Ik kwam 2 minuten van te voren aan op het bus station en ik zie de bus al weg rijden waardoor ik mijn eerste les mis en vervolgens ander half uur kan wachten

Gewenste Oplossing:

Als de bus vertrekt wanneer is aangegeven dat de bus vertrekt in plaats van 2 minuten van te voren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 jaren geleden - Beste bramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Wat balen dat de bus te vroeg is vertrokken. Om je bericht door te kunnen sturen ontvang ik graag nog van je om welk busstation het gaat, met welke lijn je wilde reizen en in welke richting je wilde reizen. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 april 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Omdat wij helaas geen reactie meer van je hebben ontvangen, sluit ik deze melding.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa