Klacht: Bus rijdt niet op afgesproken tijd

op 03 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 629 van Oosterhout Busstation naar StappegoorIjsbaan zou in de ochtend drie keer moeten rijden, elk met 10 minuten tussen de bussen. De eerste bus komt echter vrijwel nooit opdagen, of hij is 10 minuten te laat waardoor er twee 629 bussen achter elkaar rijden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de bussen op de afgesproken tijden rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2018 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Foxtato,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 629 niet bij de halte is geweest. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door te veel vertraging.

Jouw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken je voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Foxtato