Klacht: bus rijdt niet

op 13 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ben helemaal klaar met Arriva. Voor de zoveelste keer gaat er op het laatste moment geen bus van Panningen naar Horst. Nu moet ik naar Venlo en kom telaat op school. Bussen hebben altijd vertraging. Ook heeft de trein van Eindhoven naar Horst vaker vertraging. Kom ik in Horst aan rijdt de bus naar Panningen voor mijn neus weg. Terwijl ze weten dat er veel mensen uit die trein richting Panningen moeten. Buschauffeur wacht niet. Moeten we een half uur tot een uur wachten voor de volgende bus. Dit alles gebeurd iedere week.

Dat de bus een keertje op tijd komt wat niet vaak voorkomt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste kaatje67, Ik snap dat je hier van baalt! Om welke buslijn gaat dit en hoe laat stap je bij welke halte op in Panningen? En hoe vaak komt dit voor of is dit voorgekomen? Dan kijk ik even met je mee! Met vriendelijke groet, ^PH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:29 geantwoord

Beste kaatje67,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva