Klacht: Bus rijdt met noodgang voorbij

op 05 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 90 van 20.30 uur rijdt met een noodgang voorbij, zonder op of om te kijken. Het was de lijn richting Den Haag die stopt bij bushalte Molentuinweg.

Wanneer de bus op normaal tempo, dus niet met een gigantische snelheid, bij de bushalte voorbij rijdt zodat de mensen tijdig hun hand kunnen opsteken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedenavond Anouk, In je bericht geeft je aan dat de bus van lijn 90 vandaag langs de halte Katwijk a/d Rijn, Molentuinweg is gereden. Dat is een minder prettige ervaring. Ik heb er een melding van gemaakt zodat dit voorval verder wordt onderzocht. Wel adviseer ik je om tijdig de hand op te steken zodat de chauffeur ook weet dat er reizigers met zijn/haar bus mee willen. Bij sommige haltes komen namelijk meerdere lijndiensten langs. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 07 juni 2016 om 09:37 geantwoord

Hallo Anouk,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Abloemendaal