Klacht: Bus rijdt gewoon door

op 03 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen op de van de mortelstraat in Noordwijk reed bus 385 richting sassenheim station mij en 2 andere passagiers voorbij. Dit gebeurde om 09:48.
De bus was netjes optijd maar reed erg hard, de chauffeur keek ons aan en besloot niet te stoppen terwijl 2 mensen netjes hun hand uitstaken.

Ik ben tevreden wanneer de desbetreffende chauffeur aangesproken wordt op zijn asociale gedrag en arriva netjes zijn excuses maakt omdat ik omwille van deze gebeurtenis een belangrijke afspraak mis.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 10:47 geantwoord

Beste Irisschrama,

Je geeft aan dat bus 385 de halte voorbij reed waar jij en 2 andere reizigers stonden te wachten. Hoewel je aangaf dat je met deze bus wilde reizen, stopte de bus niet.

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Je reactie heb ik doorgestuurd naar de regio waar dit besproken wordt met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Onze excuses voor het ongemak!

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Irisschrama