Klacht: bus rijdt door bij halte

op 31 oktober 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 196 van arriva rijdt bij ouderkerk aan den ijssel om 14.44 door bij de tijdelijke halte op het dorp op donderdag 31 okt. Heel hinderlijk als je 25 weken zwanger bent een uur moet wachten op de volgende bus en hierdoor de beleidsdag van je werk misy.

Chauffeur de route uitleggen. Misschien twee keer.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juli 2015 om 11:03 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marleenisboos