Klacht: Bus rijdt door bij de halte waar ik sta.

op 11 juli 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sta vanmiddag 11 juli 2021 op de bus te wachten net mijn kleindochter bij interpolis Tilburg.
Wil met de bus van Tilburg naar Berkel Enschot lijn 9.
Bus komt om 13.45 , sta netjes met kleindochter van net 3 bij de halte klaar.
Bus komt aan en rijdt gewoon door, ziet mij goed staan want ik gebaar nog naar hem en hij steekt zijn hand op en vervolgt zijn weg. Ik vond het erg vervelend.
Mannelijke chauffeur met donker haar en een baardje.
Kan ik nog een half uur staan wachten met zo’n kleintje bij me.
Leve het openbaar vervoer.

Ik vond het te gek voor woorden dat deze chauffeur mij zo liet staan terwijl hij me ook nog zag.
Op weg naar huis met de volgende bus kwamen we hem weer tegen richting tilburg dus jij reed ook gewoon deze route.
Excuses en een attentie voor mijn kleindochter zouden niet mis staan. Dat op zijn minst deze chauffeur hier op aangesproken wordt.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 juli 2021 om 21:44 geantwoord

Beste MaaikePiet,

Wij vinden het vervelend dat de (geplande) reis met Arriva niet naar verwachting is verlopen. Je reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de teammanager met het verzoek te achterhalen wat hier mis is gegaan en dit met de chauffeur te bespreken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Heeft op 13 juli 2021 om 21:02 geantwoord

Ik krijg keurig een bericht dat het besproken gaat worden, maar graag zou ik daar nog iets over terug horen. Wat is de reden dat deze chauffeur mij gewoon heeft laten staan bij de halte terwijl ik op de goede plek stond en hij mij gezien heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door MaaikePiet