Klacht: Bus rijdt door

op 30 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist sta ik bij de bushalte Banckertplein in Hendrik-Ido-Ambacht te wachten op de bus 92 richting Rotterdam Zuidplein. Tot grote ergenis reed deze bus gewoon door in plaats van te stoppen bij eerder genoemde halte. Voor mij persoonlijk levert dit een hoop ellende op aangezien ik naar school moest voor een belangrijk gesprek.
Het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd bij deze bushalte.

Als de bus gewoon netjes stopt, zodat ik gewoon in kan stappen en op tijd op mijn afspraken kom.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Romano283, Wat balen dat de bus je voorbijreed bij Banckertplein. Dat is nooit fijn. Stond je duidelijk zichtbaar bij de halte toen de bus kwam? Heb je je hand opgestoken om aan te geven dat je in wilde stappen? Heb je voor mij ook je vertrektijd? Dan kan ik intern een melding over dit incident doorsturen. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 20:43 geantwoord

Beste Romano283,

We hebben geen reactie van je ontvangen. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen door een reactie te sturen bij deze klacht of via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva